Veletržní putování - Pitti Immagine Uomo 87

Pitti Immagine Uomo veletrh pánské módní konfekce a jeho paralelní tématické celky zahájil dnes svojí už 87. edici, nejedná se tedy o žádný experiment v námětu či termínu, ale o akci na solidní bázi zkušeností a tradic. Jde v podstatě o nejprestižní celosvětovou pánskou modní událost roku. I když čas zamíchavá s dlouhodobě ustálenou klientelou a výstavními stálicemi, mezery se rychle zaplnuji jinými, ale co je hodně důležité, úroveň zůstavá vysoká. Tady nejde jen o oděvní výrobky, i když o ty se jedná především, tady se předkládá jak na talíři kultura jejich prezentace zabudovaná do kontextu kulisy, ať už je to retro nálada, květinová kulisa tropů, vytvořená pláž či sportovní klání. Po čase si v té obrovské nabídce oděvů vzpomenete právě na ten doprovodný faktor, který vám přiblíží i nabízený sortiment... Letošni Pitti jako každý jiný má určíté téma a prezentuje Contemporary Global Lifestyle neboť Globalní Životní Styl Současnosti.

Mezinárodní vize veletrhu.

Navzdory nedávno ohlášenému zrušení projektu Rusko Guest Nation, veletrh je hostitelem dalších ambiciozních projektů zaměřených na mezinárodní módní značky. Kromě již oznámenému pavilonu Born in the USA pavilonu ve spolupráci s Liberty Fairs, debutuje Swedish Spot 2015, sekce představující sedm švédských významných značek pánského oblečení. Také jsou velice zajimavé někteří mladí korejské značky z pavilonu Made in Korea. Pavilon "Fashion Evolution" je vždy zaměřen na mezinárodní značky. Letos je to „A Turkish Leather Story“. Tento projekt je zaměřen na tureckou kůže a doplňky, a také představuje speciální kolekce navrženou italským designerem doplňků Andrea Incontri.

Ani Antony Morato nesmí chybet u takové záležitosti. Značka je zařazená do sekci Urban Panorama a je tu jako ryba ve vodě. Kdo jiný než Antony Morato navrhuje pánské urban oblečení a nabízí 4 různe kolekce pánského značkového a kvalitního oblečení: Basic, Gold, Black a Silver.

Jaká bude pánská módní konfekce určená podzimní a zimní sezóně roku 2015/2016?

Denim, ještě nikdy tak „cool“

Mnoho značek a speciálních džínových debutujících projektů prezentují své nové kolekce. Nový americký sofistikovaný projekt Artisan De Luxe, který je koordinován kreativním ředitelem Philippem Naouri, je charakterizován směsicí vintažních a japonských prvků a také velmi unikátních ošetření a zpracování denimového materiálu. Novinkou je taky projekt Massaua denim, který se vyznačuje velice precizní technikou šití a sofistikovaným designem. Antony Morato zřejmě patří do skupiny pánských špičkových džínových značek. Antony Morato je průkopníkem éry chytrého luxusu čerpajicí inspiraci z vysoké módy a džinových trendů.

Hybridní móda.

Protiklady se přitahují a neočekávané vzájemné vlivy mohou dát život unikátním produktům, a právě tohle se děje v pánských módních trendach sezóny podzim/zima 2015/2016. La Martina spouští speciální model Polo-Duvet k 100. výročí Maserati. Toto speciální polo tričko s krátkým rukávem je polstrovano s kašmíru. Crocs představuje svůj nový model Dash Forward inspirovaný teniskami. Také uvádí na trh speciální model ve spolupráci se značkou Woolrich. Pringle vynalezl novou interpretaci úpletů pro řadu inovativních bund. Jednou z nich je pláštěnka s pletenými motivy na jedné straně a jersey na vrubové straně. Antony Morato záleží na stylu. Kolekce Antony Morato vytvářejí inovativní vzhled, ve kterém neobvyklým způsobem dává dohromady roztrhané džíny a sofistikované blejzry.

Na první pohled optimistická s retro aspekty, casual, sportovně a prázdninově laděná, příjemná a přívětivá pro nositele i jeho okolí. Zachovává si stávající formy, které jsou řemeslně vymyšlené do optimálních střihových linií, zbývá však mnoho tvůrčích složek, které posunou módní vzhled do nových dimenzí. Je to barva, vzory, ale především materiál a vlákenné vstupy. Zastavíme se u materiálů. Jsou sice na první pohled tradiční a klasické, ale už sofistikované s novým omakem, strukturou, ale především funkcí, která vytváří příjemné a nekomplikované nošení a údržbu. Některé bavlněné kvality mají lehce pomačkaný povrch a mírně papírový omak, jiné jsou upraveny do extrémní měkkosti, lehkosti a vzdušnosti, uměle vyrobené a syntetické mají mizivou hmotnost a high-tech vlastnosti…

S letošním rekordním počtem vystavovatelů z celého světa kolem 1100 značek 87. edice Pitti Immagine Uomo opět nabízí jedinečný a originální pohled na mnoho vazeb mezi uměním, módou, sportem a designem.

 

Recenze
Přidat recenzi
jméno
E-mail
Zadejte kód z obrázku: